Content management


Wednesday, January 4th, 2017

De kracht van jouw verhaal

Een goed verhaal boeit iedereen. Of het nu verteld wordt rond het kampvuur, op televisie of Youtube, op Instagram of in boeken. Verhalen zijn er om mensen, producten en evenementen tastbaar te maken. Maar een goed verhaal in het juiste formaat, via het juiste kanaal op het juiste moment zorgt ervoor dat er interactie komt tussen jou, je partners en je klanten. Dat is de kracht van content marketing.

Informatie op maat

Hoe zorg je ervoor dat klanten jouw merk of bedrijf écht gaan waarderen? Door relevante én creatieve content met ze te delen. Met content bedoelen we de vorm en inhoud van een boodschap. Dat kan van alles zijn, van interessante informatie over je vakgebied tot leuke Facebook-posts om te delen met vrienden. In een combinatie van ‘nice to know’ en ‘need to know’. Content die entertaint, inspireert en informeert en zorgt voor interactie. Het is de bedoeling dat via deze content marketing potentiële klanten of partners getriggerd worden door het verhaal dat jij hen meegeeft.

Een goede tekst vereist een tekstschrijver die de content in de context kan plaatsen. Alle teksten zijn afgestemd op jouw identiteit. Via interviews of aangeleverde informatie komen we tot de juiste inhoud. Met als resultaat: een harmonieuze tekst die van A tot Z past bij jouw boodschap.

Voor onze getrainde journalisten en copywriters is schrijven hun vak en hun passie. In combinatie met onze design en commerciële expertise vormt jouw verhaal de basis voor een authentieke, eerlijke en sterke communicatie. Met onze roots in de uitgeverijsector begrijpen we goed hoe je dat moet doen. Publiceren zit in ons bloed. Tegenwoordig heet dat ‘storytelling’. Een hippe term voor iets wat we al jaren doen. Een verhaal vertellen.

Haisja helpt je om jouw verhaal op de juiste manier te verspreiden. Dat doen we door jouw verhaal, jouw kennis en ervaring te vertalen naar content. Denk daarbij aan nieuwsberichten, blogs, magazines, video’s, animaties en foto’s. Daarmee wordt je gevonden, schep je vertrouwen, win je sympathie en creëer je verbinding. Zo gaat jouw verhaal voor je werken.

Content marketing zorgt ervoor dat jouw doelgroep nuttige informatie krijgt. Klanten en prospect zien jou als geloofwaardig en zullen je opzoeken als ze goed geïnformeerd willen worden. Ze aanzien jouw bedrijf/product als professioneel in zijn expertisegebied. Content marketing is een vorm van investeren in klanten zodat zij hierna in jou gaan investeren. Dat is de interactie die content marketing oplevert.