De Slaapboetiek


Monday, January 9th, 2017 - Case, Newsletter-Mailings, Visual identity, Website

De klant: De Slaapboetiek

Missie: Waar slapen een droom is ...

Bekijk de website

Voor de slaapboetiek werd Haisja ingeschakeld om een nieuwe commerciële structuur op te zetten. Daarvoor maakten wij een communicatieplan op die de operationele leidraad vormt rond het opzetten van een accurate marketing en communicatie initiatieven. Om naar dit succes toe te werken, zijn we volop bezig met het scherpstellen van de identiteit en imago van De Slaapboetiek. Wij stippelen samen met onze klant afgelijnde doelen op, integreren hiervoor de juiste middelen en zorgen voor een continue samenwerking waarin overlegmomenten essentieel zijn.

De Slaapboetiek wordt op dit ogenblik volop in de kijker geplaatst en is meer dan de zoveelste slaapwinkel. Nee, bij De Slaapboetiek gaat u niet enkel om een product te kopen, maar u gaat ook vooral voor de uitstekende expertise die u er gratis bijkrijgt.

Om dit allemaal tot in de puntjes uit te werken werd er een langetermijnplanning opgesteld waarin we samen met De Slaapboetiek een strategie en visie uitwerkten. Zo gingen wij op zoek naar de USP – Unique Selling Points – van de Slaapboetiek waarna we deze hebben versterkt en extra in de kijker geplaatst hebben.

Door een unieke communicatiemix met onder meer een versterkte huisstijl, nieuwe website, onderhouden van sociale media, advertenties, persberichten, storytelling en nog veel meer zorgen wij ervoor dat De Slaapboetiek naar een hoger niveau getild wordt.

Maar oordeel gerust zelf en ga snel al eens een kijkje nemen op de nieuwe website van De Slaapboetiek: www.deslaapboetiek.be