Very important plan


Wie ben je, waarom besta je en waar wil je naartoe? Antwoorden op deze simpele, maar essentiële vragen zijn het vertrekpunt voor welke vorm van marketingcommunicatie dan ook. Want dat is het DNA van de organisatie. En de reden van je bestaan.

Waarom je wat gaat vertellen aan wie en op welke manier? We zetten alles voor jou op een rijtje in een uiterst gedetailleerd stappenplan volgens het S.M.A.R.T.E.R2-principe*.

  • Specifiek » Wat gaan we precies doen?
  • Meetbaar » Hoeveel gaan we doen?
  • Relevant » Is er draagvlak voor wat we doen?
  • Tijdsgebonden » Wanneer zijn we klaar?
  • Evalueer » Hoe is het verlopen?
  • Revalueer  » Wat kan er beter of anders?
  • Reageer » Hoe kan ik verder of herstarten?

Die krijtlijnen moeten orde creëren, prioriteiten helpen stellen, voor logische samenhang zorgen, houvast bieden en voor duidelijke focus zorgen.

Want dat communicatieplan wordt jouw draaiboek voor de dialoog met jouw doelgroep.